Een bekentenis van mijnentwege

Standaard

Ik zing vals. Dat was niet de bekentenis. Ondanks het feit dat ik vals zing, zing ik eigenlijk wel graag. Zo, dat is eruit. Moest ik niet zo verlegen zijn, ik zou karaoketoestanden stiekem de max vinden.

Ik doe dat ook wel eens echt, zingen. De weinige keren dat ik met de auto rijd, zing ik om de activiteit toch nog een beetje aangenaam te maken voor mezelf. Ik weet niet of zingen de concentratie bevordert -van de rijschoolmijnheer mocht ik de radio nooit aanzetten- maar het helpt wel om te ontstressen achter het stuur. Ik zing uiteraard enkel als ik alleen in de auto zit. Of als ik alleen thuis ben, durf ik ook wel eens meezingen met de radio.

Onlangs was ik eens aan het checken wat er zoal allemaal op de soundtrack van “The Broken Circle Breakdown” staat. En ik vond dit: een karaokeversie zowaar! Meezingen allemaal! Ook de mensen die valszingen, want zingen is leuk.

Een gedachte over “Een bekentenis van mijnentwege

Geef een reactie

