Lenteconcert

Standaard

Het laatste weekend van maart organiseert de harmonie weer haar jaarlijkse lenteconcert. Dat is binnen twee weken met andere woorden. De aandachtige lezer heeft dus meteen gezien dat ik daar niet zal bijzijn. Of dat een extra reden is om te gaan luisteren moet u zelf maar uitmaken… Ik kon op de repetitie vanmorgen anders redelijk goed volgen. Zeker als je weet dat ik een aantal zondagen geskipt heb om andere leuke dingen te gaan doen omdat ik toch wist dat ik er met het concert niet zou zijn.

Op het programma o.a. een Beatlesmedley met liefdesliedjes, het themalied van Romeo and Juliet (de versie uit de jaren zestig, niet die met Leonardo Di Caprio), Pepita Greus en de Andrew Sisters dus. Vrolijke boel.

Geef een reactie

