Weg zijn wij

Standaard

We zijn vertrokken. Op dit eigenste moment zou ik op het vliegtuig richting Mumbai moeten zitten. Daar blijven we natuurlijk niet. (Mag ik dat eigenlijk aankruisen op mijn reiskaart als ik enkel de luchthaven heb gezien? Nee he?) Als we in Mumbai arriveren (9 uur vliegen) is het daar al middernacht. Donderdag vliegen we dan nog 5 uur verder.Op 28 maart om 7u40 plaatselijke tijd landen we in Bangkok en dan gaan we nog een paar uur verder, taxi richting Siem Reap.

Een mens moet er iets voor over hebben om iets van de wereld te zien…

Wat mij wel positief stelt, is dat de af te leggen etappes steeds korter worden. Dat betekent dus ook dat bij de terugreis de etappes steeds langer worden en ook het feit dat het een terugreis is, zal mij niet zo heel erg vrolijk maken… Maar daar denken we nog niet aan!

Jammer genoeg lukt het mij niet om te slapen op het vliegtuig dus ik ga tijd hebben om een film of vijf te bekijken. En om heel veel Indische snacks te verorberen want we vliegen met een Indische luchtvaartmaatschappij.

Nog handig om weten –> Voor je mij belt/mailt/sms’t. Hier kan je checken hoe laat het in Cambodja is.

2 gedachtes over “Weg zijn wij

Geef een reactie

