’t Is zelfs te warm voor de muggen

Standaard

Ik durf het bijna niet te zeggen… Ik ben bang dat het verandert als ik deze meevaller zwart op wit neerpen maar nog geen enkele Cambodjaanse mug heeft mij gebeten.

Op de luchthaven van de Mumbai stikte het van de muggen. Constant gezoem rond mijn oren. Gelukkig had ik een lange broek aan. Slechts één gemenerikje heeft mij gebeten. Een muggenbeet en ik ben al een week in Azië. (Oh help, al een week). Vorig jaar stond ik vol gigantische rode bulten. En maar jeuken!

Volgens mij ben ik niet lekker meer. Ofwel heeft het gebrek aan water ervoor gezorgd dat de beestjes zich een beetje ziekjes voelen. Ik vrees dat het tij snel zal keren. Het heeft hier namelijk een keertje flink geregend. (De volle tien minuten ofzo)

Morgen vertrekken we naar Phomh Penh dus geen blog van mij. Wel eentje van Tine. Dat is ook iets om naar uit te kijken hoor.

Geef een reactie

