Ze is er even niet…

Standaard

Men hoort geschuifel achter het gordijn. Ineens klettert er iets op de grond. Gegiechel.
Het wordt stil.
Iemand tokkelt op de microfoon. In de zaal wordt het donker. Iemand kucht.

Het gordijn schijft open. Op het toneel zien we een groene stoel met daarop een klein kroontje. Op de grond staan een paar gouden glitterballerina’s. Op de leuning van de stoel hangt een papier. Er staat in blokletters “IK BEN WEG”.

Beste lezers,

Kristien is weg. Dat staat er toch op dat papiertje.

Maar daarom bent U nog niet alleen. Ze heeft U in goede handen achtergelaten. De komende dagen mag ik U met schrijfsels verblijden.
Ik heb veel gekeken hoe ze het doet. Of ik even goed ben weet ik niet. Of mijn pen even getroffen kan schrijven weet ik ook niet. Laat U het mij weten, als U mij leest? U zou mij er alvast een groot plezier mee doen.

Met vriendelijke groeten,

Uw Hofnar

P.S. Voor U de brandweer of de politie belt: ze komt terug online hoor!

IMG_0782

 

Een gedachte over “Ze is er even niet…

Geef een reactie

