Enkele mijlpalen

Standaard
  1. Er zat ineens een kakkerlak op mijn schouder. Ik heb niet gegild.
  2. De vrouw die naast mij stond op de spinnenmarkt, haalde ineens een spin uit haar handtas. Ik heb niet gegild.
  3. Ik heb nog andere behoorlijk vieze dingen gezien op de spinnenmarkt. Ik heb niet gegild.
  4. Een gekke gekko liet zich van het plafond vallen. Net naast mij. Ik heb niet gegild.
  5. De gekko waarvan sprake bevindt zich nog steeds in onze slaapkamer. Ik ga seffens gewoon slapen.
  6. Ik heb bijna een kikker platgetrapt. Ik heb niet gegild. De kikker ook niet.
  7. We hebben met onze tuktuk vastgezeten op een treinspoor. Ik heb niet gegild.
  8. Ik ben de meest akelige brug ooit overgestoken. Zonder gillen.
  9. Ik heb enkele vleermuizen wakker gemaakt met mijn zaklamp. Ze zijn gaan vliegen. Ik heb niet gegild. (En ze hebben niet op onze hoofd ge…)
  10. Ik heb in het pikdonker een boottocht gemaakt en daarbij vuurvliegjes gezien. Ik heb niet gegild. Ik werd er eerder stil van, van die prachtige natuurlijke kerstverlichting. In tegenstelling tot de gids en de kapitein van de boot, die bleven maar tateren…

Als ik zo verder ga, wordt dat hier nog een rustige vakantie 🙂

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 gedachtes over “Enkele mijlpalen

Geef een reactie

