Blogsitten

Standaard

Ik mocht jullie niet te hard verwennen, zei ze.  Niet meer dan één nieuwe post per dag. En als er al eentje klaar stond, geen tweede schrijven.

Maar Kristien is een veelschrijver en dus… hoefde ik niet veel te schrijven. Alleen een beetje babysitten op de blog en ingrijpen als jullie zonder leesvoer gingen zitten.

Eigenlijk vraag ik me af wie hier het meeste vakantie heeft: Kristien of de blogsitter? We hebben in elk geval allebei, zoals ze hier in Frankrijk zeggen, vast en zeker “les doigts de pied en éventail” (onze tenen in waaiervorm). Ik vraag me alleen af of Kristien lenig genoeg is om zichzelf daar wat koelte mee toe te wuiven.

tumblr_m7tnnvtwzg1rzflico1_500

Een gedachte over “Blogsitten

Geef een reactie

