Terug naar de normale routine

Standaard

Jaja, ik ben terug. Na een lange reis (zo’n kleine dertig uur onderweg) ben ik terug thuis. Iedereen heeft liever vakantie dan een gewone werkdag veronderstel ik, maar ik ben toch ook blij om terug in Belgenland te zijn. De veiligheidsmaatregelen in India waren een hel, een typevoorbeeld van inefficiëntie en ik kan u verzekeren dat je daar na twintig uur onderweg te zijn niet meer mee kan lachen. Ik kan het ook wel appreciëren dat ze hier ook buiten airco hebben, meer dan 40°C is echt te warm voor mij.

’t Wordt weer aanpassen. Jas terug aan. Geen ontbijtbuffet meer. Niet meer twee keer per dag op restaurant. Terug naar wassenplassenkoken, boodschappen doen en tijd zoeken om de 1200 foto’s die ik maakte te selecteren en bewerken. Terug naar de drukke agenda (ok, op vakantie heb ik ook een drukke agenda maar daar staan een pak meer leuke dingen in). Afspreken met mijn vriendinnetjes om bij te kletsen en souvenirs uit te wisselen. -Dat is dan weer het leuke aan weer thuis zijn- Nu ik het gewoon ben om 24/24u samen te zijn met andere mensen is het trouwens een vreemd gevoel om terug alleen op mijn appartement te zitten. Zeker nu ik zoveel te vertellen heb.

Jullie kunnen trouwens nog Cambodjaposts verwachten. Op de luchthaven in Bangkok had ik vijf uur tijd om te schrijven dus er zitten nog artikels aan te komen over het rijgedrag van de Cambodjanen, dieet en de beste adresjes in Siem Reap. Dan heb ik hier wat tijd om bij te komen, mijn valies uit te pakken, te acclimatiseren …

7 gedachtes over “Terug naar de normale routine

  1. tineborms

    Geniet maar van het thuiskomen!
    Bedankt dat ik mocht blogsitten. Al bij al heb ik daar niet zo veel werk mee gehad.
    En ik kijk natuurlijk uit naar meer verhalen uit Cambodja!

  2. bah – terugkomen sucks hé!! ik ben er nog niet van bekomen 😉
    maar ik heb hier stilletjes mee gelezen en was dus in gedachten mee ginder!
    ik moet sowieso nog is terug want ik was daar echt veeeeel te kort!
    zijt blij, ge kwam tenminste terug naar de lente, ik stapte van het vliegtuig met sleffers into freakin’ snow!!!! 🙂

  3. Sarah

    Jou blog was voor ons ook een beetje vakantie 🙂 we kunnen niet wachten op de rest van de foto’s, daar moet je maar mee komen stoeffen!

Geef een reactie

