Een Aziatisch fotohokje

Standaard

’t Is weer niet gelukt. Ik heb weeral geen foto gemaakt in een Aziatisch fotohokje. Het enige hokje dat ik gezien heb ginder was er eentje in het visumkantoor en ik veronderstel dat daar zeer gewone saaie foto’s uitkwamen. Ik had ook niet zo veel zin om in dat hokje te kruipen en mijn dertig kilo wegende valies daar onbewaakt te laten staan. De kindjes bij ons op school moeten nochtans een photobooth gevonden hebben want er zijn heel wat meisjes met foto’s van zichzelf en hun vriendinnetjes in hun boekentas. Facebook in’t echt… Want echte vriendinnen die wisselen foto’s uit. Sreyem wou zelfs per se een van haar foto’s aan mij geven zodat ik die in mijn portefeuille kon bewaren zodat ik haar niet zou vergeten. Haar foto en de briefjes van de andere kinderen worden absoluut gekoesterd.

* Elke twintigste van de maand kruipen we in een fotohokje en delen we onze maaksels. Een idee van Twee Meisjes in de Stad*

Weet iemand toevallig online zo’n Aziatische fotokabien te vinden? Leuke bezigheid voor een regenachtige zaterdagmiddag. Dan hebben jullie volgende maand weer gewoon een foto van mij.

DSCI0174

Geef een reactie

