Cupido heeft meer dan één slechte dag

Standaard

Volgens mij is Cupido een beetje ziekjes. ’t Gaat echt niet zo goed met hem. Hij is niet in form…. Het heeft niet veel zin (lees: ik heb niet veel zin) om in detail te treden maar vorige week zijn drie vriendinnen van mij gedumpt door hun respectievelijke vriendjes na relaties die toch al 1, 4 en 6 jaar duurden, het huwelijk van een van mijn vrienden staat op springen en mijn eigen liefdesleven nam vorige week ook een iets andere wending dan ik gedacht had.

Nu zei een ervaringsdeskundige mij dat de miserie van een ander u kan helpen uw eigen miserie te vergeten maar zoveel droevige mensen… Daar word ik ook droevig van.

Een andere ervaringsdeskundige vindt dat liefdesverdriet enkel verzacht kan worden door andere vissen in de zee.

Ik heb ook “Eternal sunshine of the spotless mind” nog eens herbekeken. Ook geen goed idee denk ik je geheugen wissen.

Het is duidelijk dat wij hulp nodig hebben. Wat is de beste remedie tegen liefdesverdriet? Dit is misschien een redelijk vrouwelijk lijstje maar mannen mogen gerust aanvullen.

8 gedachtes over “Cupido heeft meer dan één slechte dag

  1. tineborms

    Oh, wat jammer dat ik je het fijne nieuws nog niet kan vertellen… dat zou pas een opkikker zijn (hoop ik toch)!
    En verder: doe leuke dingen!

  2. Wat ik de vorige keer deed was huilen, amper nog eten en hele nachten bijna niet slapen. 7 kilo kwijt in nog geen 2 maanden. Ook niet ideaal.
    Wat een mens nodig heeft: iemand die je aan het lachen kan maken. Zo iemand kwam ik toen tegen. We zijn nu meer dan twee jaar samen en ik hoop dat het nu eindelijk eens blijft lopen zoals het moet lopen.

    Veel moed, ook aan de vriendinnen. Dit zijn slechte periodes, je kan alleen hopen dat je er achteraf op kan terug kijken als een periode die niet je leven overheerst heeft en waarna een nieuw en beter begin kwam.

  3. Wat ik dan doe: veel muziek beluisteren en DVD’s bekijken, slapen (overal behalve in mijn bed) en lange wandelingen maken aan zee. Bij mij loopt het trouwens ook niet zoals ik wel graag gewild had. Ik denk dat er écht iets scheelt met Cupido. Misschien heeft hij last van de lange winter. Sterkte!

Geef een reactie

