Tijd om afscheid te nemen

Standaard

Het ging niet meer. De batterij was steeds sneller leeg en af en toe weigerde hij dienst. Het was tijd voor een nieuwe GSM. Met zo’n touchscreen. Niet dat ik veel snufjes nodig heb. De GSM is een afdankertje van iemand die ook een nieuwe wilde.

Ik moet er nog een beetje aan wennen. Mijn vingers hebben de finesse van het doorbladeren van het menu nog niet helemaal door en ik moet vaak nog tien keer op hetzelfde knopje klikken voor mijn toestel naar mij luistert.

Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om eens kuis te houden in mijn telefoonnummers. Ik heb geen idee meer wie Gert is en Ruben G, dat weet ik ook niet meer. Ik heb er nochtans duidelijk de G bijgezet om hem niet te verwarren met Ruben R en Ruben VDW.

‘k Heb trouwens de indruk dat deze batterij het ook niet zo lang uithoudt als die van mijn Nokia model antiek. ’t Zal aan het gigantische kleurenscherm en de camera liggen veronderstel ik. De kwaliteit van de foto’s is wel niet wauw dus ik sleur nog steeds mijn compactje mee in mijn handtas zodat ik jullie van fotomateriaal kan voorzien bij mijn artikels.

Binnen een week hoop ik het toestel toch een beetje onder de knie te hebben maar als je mij ondertussen belt, durft het al eens te gebeuren dat ik de telefoon dichtgooi ipv hem op te nemen. Alvast mijn excuses. Ook als ik u gewist heb omdat ik niet meer weet wie je bent.

Geef een reactie

