In de bloemetjes gezet

Standaard

Gisteren organiseerde EVA Vlaams-Brabant weer een lekkere en intessante avond. Een workshop broodbeleg maken, de film “Food Inc”, infostands, proevertjes… Ik was er ook weer bij natuurlijk. De avond zelf vooral aan de afwasbak en achter de bar, maar ook op voorhand bij de voorbereidingen en bij het boodschappen doen.

Ik hoef natuurlijk niks te krijgen voor mijn vrijwilligerswerk maar ik ben heel blij met mijn boeketje. Ik doe dat graag dingen organiseren en hier en daar een handje helpen, ook 100% vrijwillig.

Ik heb natuurlijk zelf ook wat aan zo’n avond. Ik heb zoveel lekkere dingen geproefd en bijgebabbeld met mijn EVA-vriendjes. De conclusie van de avond is dat ik dringend moet gaan eten bij Safraan. Er is al een doodle in de maak.

En ook mijn amaryllis staat in bloei. Cadeautje van de groendienst omdat ze zo blij zijn dat ik hun ben komen interviewen en fotograferen.

–> Ook veggie hapjes proeven, EVA heeft een standje op het wereldfeest, 1 juni in park Den Bruul in Leuven.

–> De receptjes van het broodbeleg binnenkort op gesmaakt.wordpress.com

Geef een reactie

