Gezocht m/v

Standaard
  1. Iemand die regelmatig na ’t werk mee in Kessel-Lo wil komen zwemmen
  2. Iemand die mee naar The Great Gatsby wil
  3. Stylist(e) om hét galakleed mee uit te kiezen
  4. Eindredacteur om ongelooflijk saai artikel te pimpen
  5. Slachtoffer om oude familiefoto’s te digitaliseren (en ze op mijn grootvader zijn digitale fotokader te zetten)
  6. Ghostwriter om de artikels voor deze week te schrijven
  7. Iemand die in mijn plaats wil gaan schoenenshoppen -> ballerina’s, sandalen en schoenen voor bij het galakleed
  8. Danspartner die meteen ook even een vergelijkende studie van de danslessen in Leuven wil maken en ons wil inschrijven
  9. Iemand die ervoor kan zorgen dat de zon schijnt dit (verlengd) weekend
  10. Tijd om al de bovenstaande activiteiten tot een goed einde te brengen

En dan heb ik het nog niet eens over een date voor den trouw gehad.

2 gedachtes over “Gezocht m/v

  1. Mijn meest realistische aanbod zal toch de 2 zijn denk ik. Ik ben ook nog op zoek naar een salsa-partner, maar dan in Gent, en liefst iemand met al een beetje ervaring, dus ik denk niet dat dat goed komt met ons 2.
    Is de trouw-date noodzakelijk, en zoja, voor wie?
    Of voor de 6; pik iets leuks uit mijn blog? Of die van iemand anders? :-p Wel flink effe laten weten, iedereen heeft het recht om trots te zijn dat zijn werk de moeite is om te stelen :-p
    Ik wil ook ballerina’s shoppen eigenlijk, ik vind persoonlijk dat er nog een paar zwarte missen in mijn (nu al te kleine) kast.

Geef een reactie

