Soms denk ik dat ik zot word

Standaard

Deze nacht werd ik wakker van een lichtflits en lawaai. Onweer… Een zomers warmteonweer? Ik kon het amper geloven.

Sliep ik misschien nog? En hoe check je of je nog slaapt als je al wakker bent maar twijfelt aan jezelf?

Nog een geluid. Ergens ver weg. Kerkklokken.

Nu was ik zeker… ik sliep en had een hele rare droom. In mijn droom fietste ook mijn collega met haar nieuwe fietskar voorbij. En mijn rugzak werd gestolen.

Om 7u15 ging de wekker af. Ik werd wakker en was nog steeds moe. Want misschien was ik al heel de tijd wakker?

Op ’t werk heb ik meteen gepolst of er effectief onweer geweest was. Dat bleek zo te zijn en ik voelde mij meteen al een beetje minder zot. Of de kerkklokken hadden geluid vond ik te debiel om te checken. Welke klokken maken er nu lawaai om half zes in de ochtend?

Die van de Sint-Pieterskerk van Leuven blijkbaar. Klein technisch probleempje door het vele water dat met bakken uit de lucht viel.

Ik ben nog steeds niet zot 🙂

 

 

 

Geef een reactie

