Op vakantie in mijn hoofd

Standaard

Het blijft maar triestig weer… Ik zou daarover kunnen zeuren maar helpen gaat dat niet doen. Ik zou ook op vakantie kunnen gaan maar ik heb geen verlof meer. Dus ga ik op vakantie in mijn hoofd/op mijn harde schijf. Ik ga eens maken om mijn foto’s van Cambodja te selecteren/te bewerken/ … Ik ga voor de eerste keer vistaprint testen. Heb toch al verschillende goede reacties gehoord over hun service. Ik wil namelijk een klein fotoalbum met ringetjes. Eentje dat ik makkelijk kan meenemen en kan rechtzetten zoals een fotokader. Bijvoorbeeld om reclame te maken op rommelmarktjes. Dan kunnen we foto’s laten zien als we uitleggen waarom we op de markt staan.

Er bestaat al een miniboekje van vorig jaar maar toen hadden we nog geen stenen school dus een nieuw boekje is toch wel leuk.

Daarna zoek ik nog meer tijd en moed samen om een werkstukje in elkaar te steken over onze hele reis. Alleen wil ik daar iets minder geld aan uitgeven dan vorig jaar. Vooral omdat een van de fotoboeken ook nog beschadigd is toegekomen. Tips zijn welkom.

DSCI0022

 

Geef een reactie

