Bestaat de ideale man niet?

Standaard

Zou het? Zijn all the single ladies tegenwoordig te kieskeurig? Dat is in ieder geval wat ze mij en mijn vriendinnen proberen wijs te maken. Ik schreef een jaarje geleden al een artikel waarom ik vind dat dat niet klopt en ook onze Mafketel heeft erover geblogd. (Zeker lezen, ze schrijft vlot en ’t is een tofke).

Dit weekend had ik het met twee vrienden over mijn favoriete onderwerp (mannen) en kwamen die allebei tot de conclusie dat ik inderdaad helemaal niet veeleisend ben. En dat ik best een goede vangst ben. Ik citeer: “Als ik dertig jaar jonger was, ik zou het wel weten.”

Het venndiagram hieronder is misschien redelijk simplistisch want niet alle knappe, intelligente, sympathieke mannen zijn homo maar omgekeerd klopt de redenering volledig. Al mijn homovrienden zijn knap, slim en tof en kunnen ook nog mee gaan shoppen en praten over de mannen. Redelijk ideaal. Alleen natuurlijk het kleine detail dat ze niet geïnteresseerd zijn in vrouwen.

Bestaan er dan geen ideale mannen meer? Ik denk dat ze gewoon bezet zijn…

Misschien moet ik me maar focussen op de nerds? Looks zijn van voorbijgaande aard. ‘k Ga alleen zelf het initiatief moeten nemen daar vrees ik. En dat durf ik niet.

923518_10151585156069643_1941161254_n

 

Ik blijf absoluut bij mijn standpunt. Als er nu eens één ding is waar je kieskeurig over moet zijn is het de persoon waar je de rest van je leven mee doorbrengt. Als de ideale man niet bestaat of als ik hem echt niet tegenkom word ik wel een catlady en dan neem ik twee katers. Een Garfieldmodel en een streepjespoes. En ik noem hen Felix en Findus.

8 gedachtes over “Bestaat de ideale man niet?

  1. De ideale man maak je zelf, dat is het leuke! Je moet het alleen even weten.
    Toen mijn eerste vriend verkering kreeg met een goede vriendin van me (het was toen trouwens al uit tussen hem en mij hoor) vond zij hem ideaal, en ik vond hem verschrikkelijk! Het kan dus niet anders dan dat zij hem ideaal gemaakt heeft.

  2. Ideaal hoeft toch ook helemaal niet? Bij iedereen is er wel een kantje af. Je moet er gewoon mee leren omgaan en voor jezelf uitmaken of je dat de rest van je leven wil doen. Perfectie bestaat niet 🙂

  3. Hij bestaat,……je moet alleen goed zoeken,…..ik vond hem pas toen ik al bijna half de 30 was,…….maar mega-gelukkig dat ik hem vond,…….nu perfectie bestaat niet, maar dat hoeft ook niet om gewoon met iemand gelukkig te zijn,…….

Geef een reactie

