Post uit Noord-Korea

Standaard

nkkaart

Ik hou nog steeds van post krijgen, dus ik ben nog steeds aan het postcrossen. Er zijn kaartjes onderweg naar Japan, Maleisië en Polen. Mijn brievenbus ontving de laatste dagen post uit Portugal, Oostenrijk… en Noord-Korea. Kaartje 136 dat postcrossinggewijs het land verlaat.

De kaartjesschrijver verontschuldigt zich voor het feit dat hij geen kleurrijk of schattig kaartje kon sturen. “It is not easy to find such a thing here” meldt hij mij. Zou dat nu echt? Is Noord-Korea echt zoals ik mij dat voorstel? Interessante bestemming…Daar zou ik nu eens een kijkje willen gaan nemen si.

Het kaartje ziet er in ieder geval effectief uit zoals hierboven afgebeeld. Rechtstreeks uit de jaren stillekens.

Geef een reactie

