Ofwel is het de leeftijd

Standaard

Ofwel ben ik niet veel gewoon.

Maar ik gok dat het dat eerste is. Langzaam maar zeker gaat het richting dertig en mijn lijf zegt dat het af en toe moet uitrusten.

Vrijdag een avondje uit en zaterdag een dagje helpen schilderen in het huisje in Heffen en hups… ik slaap tien uur aan een stuk. Lang geleden dat ik nog zo lang in mijn bed heb gelegen (want na tien uur slaap, heb ik ook nog een uurtje gesoest). Zalig, zo’n zondag zonder plannen. Als ik niet even langs de mama en de grootouders zou gaan, ik bleef heel de dag in pyama rondlopen en in de zetel hangen.

We hebben flink gewerkt gisteren. -Al zeg ik het zelf natuurlijk- De zolder, de deuren beneden en de blauwe muur in de living kregen allemaal een eerste laagje verf.

Ook de vrouw des huizes heeft hard gewerkt trouwens. Eskimo’s met vers pompelmoessap, aardbeiendaiquiri’s, een zomers slaatje en cake. Geen klachten over de catering, al de kilo’s die ik uitgezweet heb op zolder onder het schuine dak werden meteen aangevuld. Of over het heerlijke terras en het zonnetje. Alleen een beetje raar dat de witte verf op mijn armen ervoor gezorgd heeft dat mijn vel is een nogal vreemd patroontje gebruind is. Ik ben nu bruin met witte stipjes 🙂 (Als je van dichtbij kijkt, het valt nu ook niet zoveel op)

Het is een wonder dat ik in de bus/trein naar huis niet in slaap gevallen ben. Gelukkig moest ik sowieso twee keer in de terminus afstappen.

Vanavond ga ik mijn lijf dat nu al kreunt onder de spierpijn wat verder pesten want mijn fitnessmaatje is terug uit Marokko. Gaan sporten als je al veel spierpijn hebt, verergert dat de situatie of neutraliseert dat net?

Een gedachte over “Ofwel is het de leeftijd

  1. Lotje

    Nog is een dikke merci schildermaatje 🙂

    Ik hoop voor jou dat het de situatie neutraliseert. Binnenkort geweldige armspieren 😉

Geef een reactie

