Beleuvenissen niet zo Frans chanson

Standaard

Vorige vrijdag Beleuvenissen Frans chanson meegepikt. Topper van de avond: Jo Lemaire met de prachtige r. Teleurstelling van de avond: Gerard Lenormand en onze foute timing. Iedere keer arriveren als het concert net gedaan is, je moet het maar kunnen. Moest die naam geen belletje doen rinkelen: Gerard is de zanger van La ballade des gens heureux. Nu, mij heeft hij niet blij gemaakt en mijn medebeleuvenissenaars werden ook eerder slaperig van zijn songs.

We hebben dat gelukkig niet aan ons hart laten komen en zijn tot in de vroege uurtjes blijven dansen. De DJ van de Bar Vista -waarvan ik nochtans had gezworen dat ik er na mijn bezoekje aan de spoedafdeling geen voet meer zou binnenzetten- speelde de (iets dansbaardere) versie van Lana Del Reys summertime sadness.

Niet dat er reden is voor sadness trouwens. Ik vind dat het liedje past bij de luie temperaturen van de laatste dagen.

Een gedachte over “Beleuvenissen niet zo Frans chanson

Geef een reactie

