Kleine oogjes

Standaard

Iedere twintigste van de maand kruipen ikzelf en een aantal andere bloggers in een fotohokje. De lijst met bloggers die (soms) meedoen vind je op de site van Twee Meisjes in de Stad. Dit keer dook ik weer in een virtueel hokje om jullie een nietzogeweldigflatterende versie van mezelf te laten zien. Een versie die te laat in haar bed lag gisterenavond. Of vanmorgen, want het was al na 4 uur.

Gelukkig heb ik een luilekkercatsittingweekend gepland want het was zwaar gisteren.

Ik startte de Beleuvenissen met een sessie van Eva De Roovere. Ze speelde enkele -voor mij toch- nieuwe nummers maar ook enkele meezingers. The Kings of Pop vond ik maar niks. Die moesten precies nog opwarmen. De Corsari’s waren al beter zolang ze wegbleven van de Vlaamse schlagers. Natalia heb ik uit de verte gezien, die bracht duidelijk wel sfeer op de markt maar we stonden te ver van het podium. De afterparty was er dan weer boenk op. Braziliaanse barmannen -die duidelijk al aan hun eigen cocktails gezeten hadden-  en feestmuziek. Hard gelachen en keihard staan shaken op de dansvloer.

Excuses genoeg om er vandaag belabberd uit te zien.

De basisversie van mezelf. Geen oorbellen, geen ketting of andere juwelen, geen bril (als ik er niet uitzie hoef ik mezelf ook niet te confronteren met mijn spiegelbeeld), haar strak naar achter in een staartje, ikganergensnaartoe-outfit, beginnende wallen. Het enige wat niet bij het plaatje past zijn mijn schoenen. Ik ‘huppel’ al de hele dag rond op mijn goudkleurige pumps. Voorbereiding op het trouwfeest volgende week. Schoenen een beetje inlopen. De outfit is bijna rond beste mensen. Enkel nog een handtas.

photocabine2

 

Een gedachte over “Kleine oogjes

Geef een reactie

