Het is officieel te warm als

Standaard
  1. Ik ’s morgens mijn gordijnen niet eens opendoe
  2. De chocolade op mijn koekjes smelt
  3. Ik geen zin heb om te gaan shoppen op mijn vrije middag (Laatste solden… gigakoopjes) Op karakter toch één handtas gekocht.
  4. Ik al twee douches nam vandaag
  5. Ik geen zin heb om kleren aan te doen (Toch een must op een werkdag)
  6. Ik zomaar vrijwillig liters water achteroversla
  7. Ik zelfs te lui ben om te babbelen
  8. Ik vind dat de hitte die mijn laptop uitstraalt ondraaglijk is
  9. Zelfs de woorden dakterras, prachtige fotolocatie en cocktail mij niet meer kunnen motiveren om buiten te komen
  10. Ik niet wil koken en dan maar rommel eet als lunch.

En daarom… mag ik nu een ijsje eten. Of schrap gerust dat verkleinwoordje.

IJs van 't Galetje aka lunch

IJs van ’t Galetje aka lunch

6 gedachtes over “Het is officieel te warm als

Geef een reactie

