Voor al uw babygokjes één adres

Standaard

Ja hoor, ik had het weeral juist. Kate en William hebben een zoontje gekregen en hij heet George. En ook nog Alexander en Louis, maar dat wist ik niet.

Baby Thomas is ondertussen al een kleuter maar zijn mama had ooit wel eens verklapt dat ze Thomas een mooie naam vond. Lang voor de conceptie van Thomasje maar ik was dat niet vergeten en gokte 100% juist.
Bij het kindje van collega D switchte ik last minute van meisje naar jongen en had maar één letter fout in zijn naam. Een O ipv een A.
Ook bij R&W gokte ik juist dat het een jongetje zou worden. Alec heet hij. (De naam wist ik niet dit keer)

In december verwacht ik in mijn vriendenkring weer twee baby’s.

L&W krijgen een meisje, bij T&F wordt het een jongetje.

Ik ga beginnen daar geld op in te zetten, ik ga rijk worden. Als ik effectief had gewed op George als naam voor The Royal Baby, dan had ik nu drie keer mijn inzet terugverdiend.

En nu mag de berichtgeving over het langverwachte ukje stoppen. Ik hoef niet te weten wie aanwezig was bij de bevalling, of Kate een epidurale verdoving heeft gehad, waarom ze een bolletjesjurk droeg bij de voorstelling van haar zoon en hoeveel mensen een klacht indienden bij de BBC omdat ze de berichtgeving een beetje overdreven vonden. Dank u.

media_xll_6007921

5 gedachtes over “Voor al uw babygokjes één adres

  1. Heb ooit als 16 jarige een vakantiejob gedaan op een dienst vol vrouwen waarvan 50% in verwachting was, 25% net bevallen was en de andere 25% in bevallingsverlof was. Too much information gehad op die leeftijd. Heb het sindsdien gehad met zwangeschaps- en bevallingsnieuws!

Geef een reactie

