Wachtwoord

Standaard

Ik postte nog niet veel berichtjes met een sleutel erop. Het vorige wel zoals je ziet. Wil je het wachtwoord? Laat dan een reactie of stuur mij een mailtje. Als je het niet krijgt, zal ik u wel vriendelijk uitleggen waarom niet 🙂

Los daarvan kan ik wel even zeggen dat het een emotioneel zwaar weekend was. Zowel emotioneel als zwaar als emotioneel zwaar. Ben ik blij dat 15 augustus een feestdag is en dat ik deze week niet al te veel plannen heb gemaakt. Even tijd nodig om terug op mijn pootjes te belanden.

Later misschien meer over mijn eerste cantus, ontmoetingen met mensen die mij niet meer wilden zien, de kortste sms ever, marktrock …

7 gedachtes over “Wachtwoord

  1. Sarah

    Kom maar op met dat wachtwoord 🙂 en anders is dit meteen een verzoek voor een live update komende zaterdag! Zo te zien kan je een beetje Sarah-Steven-Elise madness gebruiken 🙂

Geef een reactie

