Liefst in de lengte

Standaard

Om de een of de andere reden heb ik een voorkeur voor rechtopstaande foto’s. Zelfs voor landschappen vind ik dat interessantere plaatjes opleveren. Ik isoleer een stukje landschap, sluit dat in met wat groen links en rechts om een dieptegevoel te creëren… Gevolg: zeer gelijkaardige beelden die stuk voor stuk niet zo wereldschokkend zijn maar mooi genoeg voor het boek “Elise haar 3de levensjaar”. Jammer want ik wou heel graag een nieuwe omslagfoto op Facebook publiceren met de tekst “groetjes uit China” erbij om iedereen op een verkeerd been te zetten. 🙂 ’t Zal voor een andere keer zijn… Na nog een paar maanden oefenen op vergezichten. Als er iemand weet heeft van kortlopende fotografiecursussen genre de workshop natuurfotografie waarvoor ik naar Finland geweest ben een paar jaar geleden… Ik heb nog wat verlof over… Iets praktisch met leuke opdrachtjes.

Gelukkig voor Elise (en haar mama en papa) heb ik wel mooie portretten van het Pairi Daiza-gezelschap gemaakt. Dan hebben ze eindelijk nog eens wat foto’s waar ze alledrie opstaan en een paar mooie vader-dochter- en moeder-dochterfoto’s. De portretjes zijn enkel voor hen dus jullie zullen het met mijn sfeerfoto’s moeten doen. Geloof mij maar als ik zeg dat er een aantal bijzijn die ingekaderd moeten worden.

Ook weer typisch Kristien: ik ben erin geslaagd een praktisch lege tuin te fotograferen terwijl daar enorm veel volk rondliep…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

2 gedachtes over “Liefst in de lengte

  1. Sarah

    Wauw, de sfeerbeelden zijn al prachtig, nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de rest 🙂
    Je zou je moeten opgeven om de foto’s te maken voor de PD postkaarten 😉

Geef een reactie

