Photochallenge 6 – een wedstrijdje

Standaard

Een fotootje met als thema ‘abstract’. Onderweg gemaakt. Gewoon met mijn klein fototoestel van den Aldi. (Serieus, ik ben contenter van hun compactje dan van mijn oude Lumix) Ik neem namelijk niet overal mijn reflex mee naartoe. Ook helemaal niet nodig als je wil meedoen met de photochallenge. Size doesn’t always matter.

Ik lanceer ook even een wedstrijdje. Wie weet waar deze foto gemaakt is/wat het is wint een … euh een wat eigenlijk…. een avondje uit met mij ofzo. En eeuwige roem.

DSCI0007

10 gedachtes over “Photochallenge 6 – een wedstrijdje

  1. Ik ben geneigd te gokken op het plafond van het station Brussel Centraal, maar ik kom daar niet vaak, dus ik kan ernaast zitten. Brussel Noord is ook een mogelijkheid. Dat zijn ze aan het renoveren en het zit in de architecturale lijn van het oorspronkelijk gebouw.

  2. Eeuwige roem, dat wou ik nu al altijd eens hebben πŸ˜‰
    (een avondje uit mag ook altijd πŸ˜‰ )
    Anderzijds: ik ben best wel content dat ik het juist heb eigenlijk. Blijkbaar heb ik toch dingen in mijn achterhoofd zitten die kloppen.

Geef een reactie

