Ik maak vorderingen

Standaard

Een dik jaar geleden had ik mijn speeddatedate. Iets drinken en naar de kermis. Dit jaar had ik dankzij de datingsite ook een date op Leuven kermis. Maar deze keer gingen we iets drinken, naar de kermis én kon ik een trofee mee naar huis nemen.

Een knuffelnijlpaard met de tekst “Hug me’ erop. (Dat het een nijlpaard is, probeer ik niet als een belediging te zien) Het is nog geen prins om mee naar huis te nemen, maar ik maak toch vorderingen nietwaar?

Het was best een leuke avond maar ik spring zeker geen gat in de lucht. De avond verliep eigenlijk exact zoals ik gedacht had. Het enige onverwachte element van de avond was dat hij te laat was. Eigen schuld, ik had hem moeten inlichten over de wegenwerken. Er waren wat stiltes (die ik vakkundig opgevuld heb), we babbelden over onze verre reizen en wisselden wat algemeenheden uit, ik herinner mij ineens weer heel duidelijk hoe Aalsters klinkt…

Vreemde gewaarwording: Dat hij duidelijk zenuwachtig was, gaf mij zelfvertrouwen. Ik vond mezelf gisterenavond veel vlotter en luider dan gewoonlijk. Ik was dan ook in mijn vertrouwde omgeving, hij niet.

Ik heb mijn vluchtscenario’s niet moeten activeren en heb de afscheidskus terug richting wang kunnen dirigeren. Hij wil mij graag terugzien. Voor mij hoeft dat niet per se.

De regels van Joeri indachtig weet ik nu weer heel goed wat ik wil. En dit is het niet.

In ieder geval deed ik ideeën op voor de photochallenge dus trek ik vandaag terug naar de kermis. Morgen post ik enkele kermisfoto’s. Er is daar wel wat concurrentie…

DSC_0399

3 gedachtes over “Ik maak vorderingen

  1. Dat is een aardige vordering.
    Het is al heel wat dat je mannen aanspreekt op de kermis, bij ons zijn alleen maar pubers.

    Die stiltes met deze afspraak zou ik als positief zien want die stille jongens kunnen je nog wel eens flink versteld doen staan.

Geef een reactie

