Een klein beetje magie

Standaard

Verklaar me gerust gek, maar ik geloof wel in een beetje magie. Ik geloof dat dromen soms echt wel een betekenis hebben, dat er voorspellende dromen bestaan. Dat je sommige dingen in de sterren kan lezen. Dat er zesde en misschien zelfs wel zevende zintuigen bestaan.

’t Is dat ik soms denk dat ik er eentje heb.

Ik ga niet zeggen dat er een mirakelbaby onderweg is omdát ik een speciale geluksbrenger meebracht uit Napels. Maar de baby komt er wel…Ik ga ook niet zeggen dat ik de toekomst kan voorspellen of dat het boek met alle antwoorden foutloos is (al heeft het tot nu toe nog geen fouten gemaakt)

Maar zo af en toe sla ik de bal weleens mis. Gelukkig. Want ik droomde dat onze derde reisgezel richting Frankrijk een heavy metal-fan was en dat we 600km heavy metal te verwerken gingen krijgen. Viel dat even mee. Onze chauffeur bleek een zeer brede muzieksmaak te hebben, zelf te zingen en gelukkig niet al te veel CD’s te bezitten die ikzelf volledig kan meezingen. (Hij heeft namelijk ook een goed absoluut gehoor)

Een eeuwigheid geleden dat ik dit nog hoorde: The Corrs

 

 

Een gedachte over “Een klein beetje magie

Geef een reactie

