Fotochallenge september: de finale

Standaard

’t Is oktober. Tijd om de septemberfotochallenge af te sluiten dus. Ik heb niet al de thema’s gecoverd maar met 29 op 30 heb ik toch al flink gescoord vind ikzelf.

Dit zijn de laatste foto’s:

23: High key/low key –> Geen idee of dit 100% binnen het concept past maar ’t is bleek op bleek. Aangezien zowel de zwarte als de witte kat niet wilde meewerken en ik geen dierenbeul ben…

24: Deur –> Niet echt een speciale foto, maar ’t is wel een speciale deur.

25: Slechte gewoonte –> Ik passeer regelmatig in de kringloopwinkel (op zich een goede gewoonte) maar ik kan het nooit laten om daar pottekes en pannekes te kopen die ik niet nodig heb. Zoals espressotasjes bijvoorbeeld terwijl ik niet eens koffie drink. (En geen George Clooney-machine heb om ander mensen een koffie aan te bieden) Ik ging de bordjes gebruiken als dessertbordjes. Ook niet gebeurd. Wel zeer decoratief in de keuken.

26: Zelfportret –> Ik vond dit zo’n mooie deur dat ik er een foto van maakte en het is meteen een zelfportret van mijn Franse trouwoutfit. Gezien de massale vraag om mijn kleedje te mogen zien… Wel moeilijk herkenbaar op deze manier maar je mag gewoon van mij aannemen dat ik er adembenemend uitzag. *Ahum*

27: Stof –> De print van de Franse trouwoutfit. Ik werd er meteen verliefd op in de winkel.

28: In huis –> (Een stukje van) Mijn DVD-collectie. Een vingeroefening scherpte-diepte die dit resultaat opleverde.

29: Zelf gemaakt –> Ik heb geen naaitalent, kooktalent of ander maaktalent dat gefotografeerd moet worden dus toon ik jullie een foto van mijn talent om te multitasken. Ik maakte mijn avondeten, ik maakte een boodschappenlijstje, ik maakte een nieuw gedichtje met mijn koelkastpoëziemagneten, ik maakte rommel en ik maakte daar dan nog eens foto van. Allemaal tegelijkertijd zónder dat mijn eten is aangebrand.

Wat er ontbreekt? Het thema “Flitsen”. Ik haat geflitste foto’s en heb echt geen idee hoe ik er creatief mee aan de slag moet. Als je leuke flitsfoto’s wil zien, moet je maar bij de concurrentie/medestanders gaan kijken.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

En nu op naar de volgende fotochallenge. Kleine mafketel en ikzelf gaan elkaar foto-opdrachten geven die dan mooie tweeluiken opleveren. Zonder tijdsdruk. Met veel goesting.

4 gedachtes over “Fotochallenge september: de finale

  1. Mijn challlenge zal ik nog moeten afmaken (enfin, “moeten” beslissen welke foto’s ik evt nog wil delen met de wereld, of beslissen welke de beste zijn, of ze er gewoon in meervoud opzetten, ik ben er nog steeds niet uit 😉 )
    Maar hier is alvast jouw eerste opdracht: streepjes! Succes ermee, ik ben nu al benieuwd 🙂

  2. Mooie foto’s!! Vind vooral je zelfportret erg leuk gevonden! En zelfgemaakt, die is leuk! Vind je high key heel geslaagd! Leuk nieuw project ga je doen, ik blijf je volgen, succes ermee!

  3. Coole foto’s! Zelfportret is leuk geworden, eentje uit die invalshoek had ik nog niet eerder gezien 🙂 En ik vind je high key ook heel mooi geworden! Die nieuwe challenge klinkt ook keitof, ik ben benieuwd naar de resultaten (maar héy, no pressure, hé 😉 )

Geef een reactie

