Herkenbaar

Standaard

Iedereen zal het al wel eens hebben meegemaakt dat hij/zij iets herkende dat hij/zij op TV zag. Maar ik weet niet of dat ook de bedoeling is als je naar “Miranda” kijkt…

Ik kan er niet meteen de vinger opleggen. Het is niet het onhandige gedrag. Het is niet geen fysieke gelijkenis. Het is niet het onbeholpen gedrag als ze bij de liefde van haar leven is.  Het is jammer genoeg ook niet de magistrale zet op 1.33. Het zal het briljante gevoel voor humor zijn 🙂

4 gedachtes over “Herkenbaar

  1. Ik denk dat het bij mij nog efkes gaat duren voor ik er inkom, ik vind het helaas niet zo grappig. Ook dat gelach erachter (een lachband?) vind ik verschrikkelijk, haha.

Geef een reactie

