Eentje om over na te denken

Standaard

“Als je voor jezelf al maar half zo lief zou zijn als je voor anderen bent, je zou veel gelukkiger zijn.”

625538_542895525750713_1755097819_n

3 gedachtes over “Eentje om over na te denken

  1. hé… Om één of andere reden was ik niet meer aan het volgen 😦 Ik had gelijk al de indruk dat je extreem lang niets meer geschreven had… (Wat overigens ook van mij gezegd kan worden, maar je weet al dat dat op en af is bij mij, naargelang de tijd en prioriteiten… (die op dit moment duidelijk anders liggen… De brief volgt! Be prepared) En wie weet schrijf ik de één of andere dag zelfs nog es iets zinnigs op de blog :-p

Geef een reactie

