Tous les mêmes

Standaard

Vandaag wordt het een drukke muzikale dag. We houden een marathonrepetitie ter voorbereiding van onze winterconcerten op 15 en 16 november. ’t Is nodig vrees ik. Ik kan nog niet alles echt perfect. (Understatement van de dag)

Het komt ook op het goede moment om de oorworm van de week weg te krijgen. Ik neurie al heel de week Stromae zijn “Tous les mêmes”. En vraag me al even lang af waarom Stromae zingt dat ze allemaal dezelfde zijn die mannen… Klopt trouwens niet volgens mij.

Wagner, here I come.

Geef een reactie

