Introvert met een grote mond

Standaard

Ik blijf van het introverte type. Ik durf mijn mond open doen om de weg te vragen of maak babbeltjes met de mevrouw op de bus maar in grote groepen hou ik mij meestal stil.Ik heb gewoon niet constant de behoefte om te praten en mijn mening te ventileren. Behalve op mijn blog natuurlijk maar daar moet ik mijn mond niet voor opendoen.

Maar zo af en toe verras ik vriend, vijand en vooral mezelf. Vandaag was ik heel ad rem. (Niet te verwarren met kortaf, dat komt ook wel eens voor)

A: Gij zijt nogal een stille he.

Ik: Het is allemaal een kwestie van perspectief. Ik vind u bijvoorbeeld te luid.

*Auwsch*

 

6 gedachtes over “Introvert met een grote mond

  1. YES! 🙂 Trouwens: ik denk niet dat je kunt veranderen, hoor. Je bent introvert of je bent het niet. Het “probleem” zit niet bij u maar bij de andere mensen 🙂 (en die zijn inderdaad vaak véél te luid en druk)

Geef een reactie

