Sportief applaus

Standaard

Klein applausje voor mezelf. Ik heb vanavond de keuze tussen een etentje of een extra les fitness en ik koos voor de fitness.

Ok, dat is eigenlijk niet helemaal waar. Ik plande lang geleden al dat ik vanavond zou gaan fitnessen omdat het vorige maandag een feestdag was (en er dus geen les werd gegeven) en omdat ik volgende maandag andere plannen heb. (Tappen op onze Bistro V)

Bottom line is dat ik seffens ga sporten. Applaus dus.

’t Is nodig. De laatste tijd ben ik iets te vaak te vinden bij de lokale horeca. Je hoeft op restaurant natuurlijk niet ongezond te eten maar als ik ook bij een slaatje een glas wijn bestel zijn we natuurlijk niet goed bezig.

Zondag nog een redelijk decadent avondje gehad in ‘De Brug’ in Wijgmaal. (Decadent = aperitief + hoofdgerecht + dessert + een redelijke hoeveelheid wijn) ’t Is niet meteen toprestaurant maar ’t was wel een topavond. Zo hard gelachen dat we bij het afrekenen toch even gecheckt hebben of we nog mochten terugkomen. Dat mocht.

We waren nochtans zo luid dat de naburige tafeltjes ons gesprek perfect konden volgen. De minder naburige tafeltjes trouwens ook. Tja, twee vrouwen die een man die tot over zijn oren verliefd is liefdesadvies geven… Dat is een interessante show natuurlijk. Ik hoop dat de knipogende vrouwen en hun echtgenoten er iets aan gehad heb.

 

 

2 gedachtes over “Sportief applaus

Geef een reactie

