Drieluik watermeloen

Standaard

Cadeautjestijd! Niet dat kerst zwaar gevierd wordt bij ons thuis maar er zijn ook heel wat mensen jarig begin januari dus december in pakjeskooptijd. Steevast gecombineerd met “Neen dank u, ik pak het zelf wel in. ’t Is voor een verjaardag dus ik hoef geen rudolfkerstpapier.” Gelukkig is er nog Secret Santa, daar kan ik wel lossgehen met kerstversiering en rendierhoedjes. Mijn secretsantapakje schiet trouwens mooi op. Ik heb een idee, ik heb al enkele dingen gekocht en ik ben bezig aan de begeleidende brief. Hopelijk is mijn slachtoffer niet teleurgesteld omdat ik geen pakje knutsel. Dat is geen must maar veel mensen vinden zelfgemaakte dingen net extra leuk. Ik verzeker haar alvast dat mijn cadeau met veel zorg is uitgezocht en dat het echt beter is voor iedereen als ik niet begin te knutselen…

Wat ik wel zelf kan maken zijn foto’s. En die heb ik dan ook gebruikt om gepersonaliseerde fotogeschenken te (laten) maken. Na nieuwjaar gun ik jullie zeker een blik op mijn fotocadeaus en recenseer ik prijs, kwaliteit, service, leveringstermijn etc.

En passant deed ik ook mezelf een cadeautje. Een vrolijk drieluik van mijn favoriete watermeloenfoto’s om mijn living wat op te fleuren. Instant vakantiegevoel aan de muur. Ze hadden precies nog een tikje groter gekund maar al bij al ben ik tevreden van het resultaat. Ik hoop alleen dat ze blijven hangen want ze hangen gewoon met stickertjes tegen de muur gekleefd.

Watermeloendeco (8)

Geef een reactie

