35 en single

Standaard

Oh yes, ik ga keihard vieren dat mijn volgende verjaardag nog niet mijn 30ste is. Niet dat ik mij volledig kan vinden in dit filmpje maar neem dat 80% toch overeen komt met wat je rondom mij zie. Ik ben dan ook nog geen 35… En ik ben ook lang niet de enige overgebleven single. Ik heb nog één single vriendin.

Regisseuse Paula Schargorodsky is 35, Argentijns, joods en single. Dat zijn vier dingen die blijkbaar moeilijk combineren. Ze maakte een filmpje over haar constataties, bedenkingen, liefdes en de relaties van haar vrienden.

Enkele vaststellingen:

  • “Babybellies everywhere” Klopt! In mijn naaste omgeving zitten er acht baby’s aan te komen. Acht. En voor veel van die zwangere vrouwen gaat het niet over baby nummer één.
  • “Female freedom has an expiration date” Mannen zijn blijkbaar langer “houdbaar”. Ik ken heel wat meer mannen die 30+ en single zijn. -Wat op zich een interessante vaststelling is, als een van de weinige single vrouwen die overblijft-
  • “Each one was the love of my life” Go Paula, voor minder moet je het natuurlijk niet doen.
  • “If you look for perfection, you are in trouble. You won’t find it.” Perfectie is saai….
  • “I don’t want to spend my life alone” Catlady, here we come!
  • Paula heeft wel een veel coolere job. Mental note: overweeg carrièreswitch. De wereld rondreizen om te bloggen over mannen, is dat een job?

 

 

Een gedachte over “35 en single

Geef een reactie

