Marloes!

Standaard

Ik ben normaal niet de juffrouw van de grote woorden en ik denk minstens drie keer na voor ik een uitroepteken na mijn zin zet maar dit keer is het echt wel oké om het van de daken te schreeuwen.

Ik maakte deze namiddag kennis met de liefste en schattigste baby van de wereld. Mijn metekindje zette gisterennamiddag voor het eerst haar keeltje open. 51 cm, 3kg 240, heel veel zwarte haartjes en bruine oogjes, tien (lange) vingers die later vast en zeker piano gaan leren spelen, tien tenen, een piepklein neusje en helemaal perfect.

Ze trekt de grappigste snoetjes, ze lacht zelfs al naar mij. Ze kan ook heel bedenkelijk kijken en ze smakt als ze honger krijgt. Ik ben nu al helemaal verkocht en kan gemakkelijk uren naar haar zitten kijken. We gaan goed overeen komen dat merk je meteen. Mijn schoot heeft ze alvast goedgekeurd.

13.12.13, een datum om te onthouden.

 

5 gedachtes over “Marloes!

Geef een reactie

