Mijn eindejaarslijstje

Standaard

Lilith organiseerde tijdens de eindejaarsperiode “8daysofChristmas” met 8 cadeautjes die je kon winnen en 8 eindejaarsvragen. Voor de verandering heb ik eens niks gewonnen. (Is mijn geluk in het spel aan het keren naar geluk in de liefde?) maar omdat ik nadacht over Lilith haar vraagjes deel ik mijn antwoorden met jullie.

  • wat is het beste dat je in 2013 op tv zag?

‘k Heb nog steeds geen televisie maar ik volgde in uitgesteld relais de serie “Eigen kweek”. Heel erg hard mee gelachen. En iedere week even hard mijn best moeten doen om mijn collega’s te doen zwijgen tot ik de aflevering ook gezien had.

  • wat vond jij het beste liedje van 2013?

Het beste is een moeilijke vraag maar het meest “betekenisvolle” liedje was Get Lucky van Daft Punk. Dat is gelinkt aan fijne feestjes en het was tout court mijn nieuwe motto deze zomer. Ik ben het nummer nog steeds niet beu gehoord.

  • wat is het beste boek dat je in 2013 hebt gelezen?

Ik heb veel gelezen dit jaar. Een boek per week gemiddeld. De bib heeft een goede klant aan mij. Het laatste boek dat ik tijdens een treinrit Leuven-Bornem-Leuven in één ruk uitlas was “Niets mannelijks is mij vreemd” van Pam van Vliet. Grappige columns.

  • wat heeft 2013 voor jou onvergetelijk gemaakt?

2013 was een jaar vol nieuwe vriendschappen. En de geboorte van Marloes was natuurlijk het absolute hoogtepunt.

  • wat is jouw goede voornemen voor 2014?

Meer me-time. Maar ik geloof dat ik al eens geprobeerd heb dat in te lassen. En dat is keihard mislukt…

  • welk cadeau zou jij dit jaar het liefst onder de kerstboom vinden?

Wij doen niet mee aan pakjes onder de kerstboom. Ik heb zelfs geen kerstboom maar ik kreeg toch een gepimpt kastje en ben nog steeds vol spanning aan het uitkijken naar mijn Secret Santa. Ik hoop dat de buren hem niet gevonden hebben…

  • wat was jouw beste aankoop van 2013?

Dit jaar heb ik niet veel belangrijke aankopen gedaan. Geen appartement meer gekocht, eentje volstaat 🙂 Begin 2014 ga ik wel meteen mijn beste koop van het volgende jaar doen. Een smartphone! Want een social media manager zonder smartphone is een beetje belachelijk… Tips zijn welkom!

Fijn eindejaar iedereen en een gelukkig nieuwjaar!

3 gedachtes over “Mijn eindejaarslijstje

  1. Leuk om te lezen! Ik heb een half jaar geleden ook ‘pas’ mijn eerste smartphone gekocht en het is wel echt een eye-opener; wat kan je daar veel mee zeg! En handig ook, overal kan je je mail checken en overal foto’s van maken, ik ben helemaal om 😉 Ik heb trouwens een Samsung Galaxy.

Geef een reactie

