Vijf jaar samen – de cijfers

Standaard

Op de blog van Brubeck zag ik deze muziekvideo van Wilkinson. Bizarre statistieken vind ik altijd interessant. Zelfs als ze verzonnen zijn… Bij de verloren minuten moest ik even lachen. Wat is er zo moeilijk aan BH’s losmaken mannen? Ik doe dat elke dag zonder daar tijd aan te verliezen šŸ™‚

Vergelijk ook het eerste filmpje met dit hier.Ā  Gepubliceerd op de website van de krant het Nieuwsblad. Een koppel voor en na het huwelijk. Herkenbare situaties iemand? Ik ga niet trouwen denk ik.

8 gedachtes over “Vijf jaar samen – de cijfers

  1. brubeck

    Onderschat de sluiting van een beha niet qua technische spitsvondigheid, toch als de tijd dringt. Daarom eis ik dat dat altijd wordt uitgedaan vooraleer de echte actie begint. šŸ™‚

Geef een reactie

