Vakantieplannen 2014

Standaard

Het is nog maar januari en ik droom al over de (zomer)vakantie. Gelukkig ben ik een van die gelukzakken met veel vakantie. Veertig dagen op de teller! (Voor jullie helemaal jaloers worden, daar zijn dagen bij van 2013). Ik heb meteen zin om mijn valies te pakken en weg te wezen.

En dat is allemaal de schuld van de sociale media. En ook wel een beetje van het Belgische weer. (Alhoewel we niet mogen klagen over wat zogezegd de strengste winter sinds jaren ging worden)

Waarom de sociale media? Die dingen worden steeds slimmer. Een paar kliks hier en daar en het internet weet wat je wil. Ik gebruik af en toe wel eens tripadvisor om te checken of een hotel goede commentaren krijgt etc. Vanmorgen berichtje van Tripadvisor. “What will be you next escape? Barcelona or Luang Prabang?”

Ik kan vandaag dus aan niks anders denken dan vakantie. Ik vind het idee van Tripadvisor niet zo slecht. Een citytripje in februari, een weekje weg in april-mei, een verre reis in de zomer.

Maar eerst…. afwachten of ik een nieuwe job heb!

Ondertussen mogen de tips al komen. Ik zoek een minder evidente maar leuke bestemming voor een verlengd weekend en een nietteverwegbestemming (met goed weer in april) waar mooie natuur is die zich leent voor lange wandelingen met mijn fototoestel in aanslag.

5 gedachtes over “Vakantieplannen 2014

  1. Onze zomervakantie is ook al geboekt hoor! Ik kon gewoon niet wachten! Spannende tips heb ik niet direct. Als ik door mijn sinusitus/snotkop weer wat helderder kan denken kom ik msch nog’s terug met een gouden tip 😉

Geef een reactie

