Kapotte muurtjes en verdorde planten

Standaard

Collage

Zoals ik maandag al zei heb ik iets met dode plantjes en kapotte muren op dit moment. ’t Is winter he beste vrienden, dan zijn er niet veel rode rozen en schattige roze knopjes in de tuinen te zien. De Kruidtuin is ook in de winter een bezoekje waard. Veel minder volk en minstens evenveel moois aanwezig om te fotograferen. En het gebrek aan uitbundige kleuren zorgt ervoor dat ik makkelijk een collage maak die er niet uitziet als een kinderboek met schreeuwerige prenten.

5 gedachtes over “Kapotte muurtjes en verdorde planten

  1. Die sedum lijkt net in mijn tuin getrokken. Oorspronkelijk zag ik die plant niet zo graag. Maar inderdaad, als de bloei van andere planten mindert heeft ze echt wel haar meerwaarde. Mooie fotocollage.

  2. Ik heb ook zo’n Sedum staan op mijn koer – doet het heel goed in pot, ze heeft mij toch al meerdere jaren overleefd 😉 Oude, verweerde muren hebben wel iets, ook leuk hoe de stenen van die schuine kant gestapeld zijn – ’t is een kunst op zich.

  3. whooheee, grappig dat iedereen de sedum herkent. Ik bezorg je alvast eentje voor op je “balkon” want mijn tuin is héél productief! En van die andere foto kan ik je ook een baby meebrengen…nu nog raden wat? ik weet het!!!

Geef een reactie

