Feestje in de living

Standaard

Deze week kreeg ik het langverwachte bericht van het selectiekantoor. Ik ben geslaagd voor het examen ‘Deskundige publiekswerving’ en als eerste gerangschikt. Dat vroeg om een klein feestje in de living. En een glaasje champagne. Die stond gelukkig al koud.

Vanaf nu vind ik “Oorlog en Vrede” een topboek. Merci Tolstoj. En ik vind het niet meer gek dat ik moest voorlezen op mijn sollicitatiegesprek of dat ze vroegen naar mijn gevoel voor humor.

 

 

 

8 gedachtes over “Feestje in de living

  1. ‘Deskundige publiekswerving’, dat heb ik toch even moeten opzoeken. Je wil dus in de bibliotheek in Leuven gaan werken? Vandaar het boek neem ik aan? Lijkt me een boeiende job, hopelijk maak je kans. Hou ons op de hoogte!

Geef een reactie

