Fotochallenge 5/52

Standaard

Vlakbij de Sint-Geertruikerk heb je het Klein Begijnhof. Het is zo klein dat het eigenlijk gewoon één straatje is. Een straatje verder dan het straatje waar foto vier gemaakt werd. Maar het is wel een mooi straatje. Zelfs op een donkere natgeregende avond. Ik maakte deze foto gisteren op weg van OPEK naar huis. Ik twijfelde of ik mijn fototoestel wel zou bovenhalen, want het regende en ik had geen zin om stil te staan. Maar ik deed het toch en ik ben tevreden over het resultaat.

DSC_1027

10 gedachtes over “Fotochallenge 5/52

Geef een reactie

