Fotochallenge 6/52

Standaard

Weer een straat verder deze week. In het stuk Mechelsestraat buiten het (winkel)centrum van Leuven staat er nog heel wat leeg. Gebouwen van de Stella. Pakhuizen. Graffiti en kapotte ruiten zijn er makkelijk te vinden. Gelukkig heeft het wel iets artistieks ๐Ÿ™‚

Dit is nog steeds geen onbekend terrein voor mij. Ik loop hier wel vaker als ik naar OPEK of de Abdij van Keizersberg ga. Ik hoop dat volgende week de zon schijnt. Dan kan ik de onbekende straten aan de linkerkant gaan checken of een wandelingetje aan de Vaart maken.

DSC_0969

7 gedachtes over “Fotochallenge 6/52

  1. Ze hebben iets, die oude gebouwen, ze trekken me aan.
    Met deze foto word ik terug gekatapulteerd in de tijd. Mijn vader heeft nog in ‘de Stella’ gewerkt. Hopelijk krijgen deze gebouwen ooit een nieuwe, nuttige bestemming, zonde van ze te laten verkrotten.

  2. brubeck

    Het is blijkbaar ook een aparte tak in de fotografie: urban exploration waarbij oude vervallen industriegebouwen gefotografeerd worden. Dit is al een goede aanzet ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

