Saxo 50

Standaard

Als ik nog geen klarinet speelde, dan leerde ik nu saxofoon. Zet snel de radio op StuBru en luister naar de vijftig beste saxofoonnummers. Dit omdat Adolphe Sax -uitvinder van- precies 120 jaar geleden overleden is. Ze geven zelfs weekendjes Dinant weg. Als jullie winnen omdat ik jullie de tip gegeven heb, ga ik mee uiteraard.

Ik weet niet welk nummer ik mijn favoriet zou noemen, zoveel fijne muziek op de radio. Wat is jullie favoriete saxnummer?

4 gedachtes over “Saxo 50

  1. Menck

    Absoluut ‘Your Latest Trick’ van Dire Straits, al komt ‘Old And Wise’ van Alan Parsons Project dicht in de buurt. De winnaar van Stubru (The Man With The Red Face) is alleszins ook zeer te pruimen.

Geef een reactie

