Fotochallenge 8/52

Standaard

Week8

Dit is de ingang van het Klaverpark. Bij het woord “park” denk ik aan groen maar dat heb ik er amper gevonden. Er is water, er zijn eendjes en er zijn een paar waterplantjes… Geen klavertjes, maar de naam van het park is waarschijnlijk ontleend aan de drankcentrale “Terclavers” en heeft dus niks met het plantje te maken.

Wel leuke ligbanken die ik deze zomer toch eens ga testen met wat leesvoer bij de hand. Dicht bij huis en tot vandaag toch onbekend voor mij. De fotochallenge begint meer op te leveren dan enkel leuke plaatjes.

Bij gebrek aan groen fotografeerde ik een metalen constructie.

4 gedachtes over “Fotochallenge 8/52

  1. Je zou ook wel gek zijn om klavertjes of ander groen te fotograferen in een park. Dat kan iedereen! Mocht een van ligbanken onder deze constructie staan, dan zou ik er niet al te gerust op gaan zitten. 😉

Geef een reactie

