Een buik op de foto

Standaard

Dit weekend zette ik S. haar zwangere buik op de foto. Ik verwonderde er mij over dat zo’n buik op zich interessant genoeg is om het onderwerp van een foto uit te maken. Ik vind toch dat er hier niet per se een hoofd in beeld moet zijn. Dat is niet veel lichaamsdelen gegeven. Behalve misschien handen in reclame voor nagellak ofzo.

DSC_1042c2

Nog meer babynieuws vandaag. Mijn metekindje is voor de eerste keer op bezoek geweest bij mij thuis. Een paar uurtjes quality time met de meter zodat de mama nog eens kon gaan zwemmen. Marloes is weer een stuk gegroeid en helemaal veranderd, en ze is natuurlijk heel erg braaf geweest. Om eerlijk te zijn heeft ze praktisch heel de tijd geslapen -op wat gebrabbel en geknor na- dus was het babysitten niet echt een uitdaging. Dankzij de stilte ten huize “Ditjes en datjes” werd het een zeer productieve namiddag. Ik deed dus wat fotowerk, maar ook de afwas en mijn administratie. De schone slaapster werd pas wakker toen haar mama al weer met een tasje thee en een boke choco in mijn living zat.

Gelukkig, want haar eten geven is voorlopig nog een mamataakje.

2 gedachtes over “Een buik op de foto

  1. Sarah

    Je moest eens weten, er bestaan zelfs van die gips toestanden of cupcake taarten in de vorm van “de buik”. Al blijft de peanut die er in zit nog steeds meer tot de verbeelding spreken 🙂

Geef een reactie

