Wekkerradio

Standaard

Tijdens de week speelt mijn GSM voor wekker. Het is vaak nogal een pijnlijke manier om wakker te worden maar wel zeer efficiënt. Tijdens het weekend slaap ik wel eens in mijn oude meisjeskamer bij de mama en daar heb ik een wekkerradio. Wakkergemaakt worden met goede muziek is toch net iets minder pijnlijk.

Vanmorgen werd ik wakker met dit nummer. En ik bleef nog een beetje liggen… (Dat is dan weer een voordeel van de GSM, direct uit bed en direct actief)

4 gedachtes over “Wekkerradio

Geef een reactie

