Bongobrol

Standaard

De bongobonnen en ik, wij zijn geen al te goede vrienden. Die dingen hebben de neiging te vervallen voor ik ze wil gebruiken, ik vergeet ze weleens in een schuif en de deals zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven. Zo’n bon kost minstens 25 euro en vaak betaal je minder als je de uitstap gewoon ‘alleen’ gaat doen.

Dit weekend deed ik toch weer een poging tegen beter weten in, met de bon “lazy sunday”. Op een zaterdag wel, maar dat mocht. Het was deze keer de zus die haar bon in een schuif had gelegd, vervolgens naar Madrid vertrokken was op Erasmus en nu toch besliste dat ze de bon niet per se zelf wou gebruiken. Vervaldatum 13/3/2014. Ruim op tijd dus om dit weekend, bij een eerste lentezonnetje, de bon op te souperen.

Keuze van bestemming: Kasteel van Horst

Alleen staat het kasteel in de steigers… en konden we met onze bon dus niet al te veel doen. We hebben het kasteel van buitenaf wel uit al de mogelijke hoeken bekeken. De foto’s zijn wat eenzijdig met andere woorden 🙂 En ’t kasteel staat weeral scheef. Waarom kan ik de horizon nu niet gewoon recht houden?

We waren dus ook sneller terug thuis dan verwacht en ik concentreerde mij nog eventjes op de graffiti in Kessel-Lo. Ook mooi maar ik had gedacht andere schilderijen te zien…

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

8 gedachtes over “Bongobrol

  1. op die Horst-bon zou een bezoekje “Edens place” moeten staan (héél kortbij) 😉 , daar staat misschien ook wel ’t één en ’t ander scheef, maar met het afgelopen wekend-weer géén enkele reden om vroeg thuis te zijn! next time stoppen op de terugweg 🙂

  2. Menck

    Dat kasteel staat mijns inziens toch niet scheef, hoor. U bent wellicht te kritisch voor uzelf. 😉
    O ja: breek me de bek niet open over bongobonnen.

    • Ja, volledig waar Nachtbraker! Het kasteel stond model voor de thuis van De Rode Ridder in de bekende strips.
      ’s Zomers is er een terras op de binnenkoer waar je van een lekker streekbiertje kan genieten of iets kan eten. Een aanrader, ik spreek uit eigen ervaring. Eerst moet het kasteel uit de steigers zijn natuurlijk.

Geef een reactie

