Twee verschillende sokken

Standaard

Vrijdag is het werelddownsyndroomdag. Dat weet ik omdat ik de blog volg van de mama van Maren. Een kindje dat weliswaar een beetje anders is maar iedereen is anders…

Downsyndroom Vlaanderen organiseert dit jaar weer de “draag twee verschillende sokken-actie”. Vorig jaar hoorde ik er te laat van om mee te doen maar dit jaar haal ik mijn mooiste sokken uit de kast…

Want wij -ja, jullie ook- doen vrijdag twee verschillende vrolijke kousen aan (Al gaan ze wel een beetje verstopt zitten onder mijn broek…)en we gaan dansen omdat diversiteit ons happy maakt. Als je een dansje doet op het nummer “Happy” van Pharrell Williams, daar een filmpje van maakt en dat filmpje deelt op de facebookpagina van Downsyndroom Vlaanderen kan je zelfs een prijs winnen.

 

Mijn sokken liggen alvast klaar. Ik heb gelukkig zeer veel ‘onvolwassen’ kleurrijke exemplaren.

3 gedachtes over “Twee verschillende sokken

Geef een reactie

