Fotochallenge 12/52

Standaard

Eén zwaluw maakt de lente niet. Eén duif ook niet.

Ik maakte deze foto -De twaalfde op rij, nog steeds goed bezig. Nog ééntje en een kwart van het jaar is al gepasseerd- gisterenmorgen op weg naar het werk. Stralende hemel, zon op mijn snoet. Vandaag was het heel wat minder. Paraplu in de aanslag, voeten nat.

Blij dat ik gisteren zo snel afdrukte want twee seconden later was de vogel gevlogen en zou het beeld totaal niet meer interessant geweest zijn. Mijn poging om een vogel in kikvorsperspectief te fotograferen is in ieder geval mislukt.

Tot gisteren had ik het standbeeld nooit echt deftig bekeken. Vreemd(e) ventje(s)… en vreemde tekst aan de voeten.

DSCI0233b

2 gedachtes over “Fotochallenge 12/52

Geef een reactie

